razmisljanjа i zapazanja

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Пон Мар 20 13:14:25 UTC 2017

Сад ће неко да каже, овај чим се вратио на листу нешто закера. :-)

Прво, ченџ лог документ...
changelog
не знам ни одакле вуче ово јер сам претражио ризницу и нема фајла са
„Ченџ Лог“-ом
Логично је документ дневника измена?

Друго, КГПГ...
у асистенту приликом покретања у тексту стоји „...кликните на Напред...“
а доле на дугмету стоји „Следеће“
иако је омотано <interface>Previous|Next</interface>

И треће, додирник...
„- емулација додирника: користите екран телефона као додирник за рачунар“

прича испричана много пута до сада али ја сам вођен идејом из већ
следеће ниске коју сам преводио

„- дељен клипборд: копирајте и лепите са телефона на рачунар и обратно.“

Да ли је тачпед довољно одомаћен да прати клипборд?

поздрав

HTML прилог је прочишћен..
Адреса: <http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20170320/85e539b6/attachment.html>
Name: ченџлог.png