razmisljanjа i zapazanja

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Мар 21 14:45:52 UTC 2017

> [: Slobodan Simic :]
> Прво, ченџ лог документ...
> changelog
> не знам ни одакле вуче ово јер сам претражио ризницу и нема фајла са
> „Ченџ Лог“-ом
> Логично је документ дневника измена?

Не знам ни ја одакле вуче, знам само да сигурно није из КДЕ-ових каталога.
Вероватно има неки пакет који сакупља називе МИМЕ типова, или тако нешто.
Има и других ствари ту које ми боду очи, требало би наћи коме писати...
(оно, чак и ако се томе не свиђа „документ дневника измена“ да стави макар
„џејнџлог документ“).

> Друго, КГПГ...
> у асистенту приликом покретања у тексту стоји „...кликните на Напред...“
> а доле на дугмету стоји „Следеће“ иако је омотано
> <interface>Previous|Next</interface>

У тренутним каталозима у гранама свуда и стоји „Следеће“. Није немогуће да
сам то средио негде у међувремену али се сад не сећам.

> И треће, додирник...
> „- емулација додирника: користите екран телефона као додирник за рачунар“
>
> прича испричана много пута до сада али ја сам вођен идејом из већ следеће
> ниске коју сам преводио
>
> „- дељен клипборд: копирајте и лепите са телефона на рачунар и обратно.“
>
> Да ли је тачпед довољно одомаћен да прати клипборд?

Е... појма немам :) Има ли још неко жив овде нешто да каже? (При чему то
може и да испадне „а зашто заправо ‘клипборд’...“.)

Name: signature.asc