ima li koga

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Чет Мар 15 12:52:12 UTC 2017

> [: Slobodan Simic :]
> Сад гледам, нисмо се честито дописали на листи скоро 2 године.
>
> А и ове године је десет година од стварања

Да нисмо достигли блиставу будућност где више нема недоумица и све тече као
подмазано, па нема више о чему да се прича? :D

> Нема СВН команди на https://sr.l10n.kde.org/odakpoc.php
>
> Ради се ревитализација или..?

Јок, него је негде исклизнуло... поправио.

> Можда баш то кочи већи одзив и прикљученије младих нараштаја.

Некако не верујем :)

> Има ли живих овде?

Нешто мрда у сваком случају.

Ја одржавам редовно ово што има, а у скоријој прошлости добио сам на
приватну адресу неке преводе (Радомир Трифуновић за Акрегатор, Спектакл и
контролни модул СистемД-а, и Мирослав Николић за Гкомприс, који је од пре
неког времена пребачен под КДЕ-ову капу).

Name: signature.asc