[Kde-i18n-sr] timeout

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Пон Мар 16 09:27:35 UTC 2015

С обзиром да смо ми спортска нација ни тајм-аут није за занемарити.

Сверапој каже још и „временски рок“ „време прекорачења“ „време чекања“
ја кажем још и „време истека“ или чак само „рок“
Рок је увек везан за време тако да је кратак и језгровит а погађа суштину.
Session timeout — рок сесије
Request timeout — рок упита

Да се разумемо, не заговарам ја „рок“. Сваки од ових предлога кориснику
ће рећи о чему се ради...
Осим вероватно „прековремена“ :-)

Мислим да је timeout један од оних термина где се не можемо чврсто
држати неког одређеног превода
већ користити оно што у датом програму највише одговара смислу.

Ако ми треба српско—српски речник онда 'беш превод. :-)