[Kde-i18n-sr] [kde-telepathy] Ажурирање издања 0.6.1

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Апр 25 12:09:03 UTC 2013

> [: Mladen Pejaković :]
> Молим те Чаславе провјери да ли је све у реду [...] Такође, допунио сам
> још три каталога из kde-workspace и један kopete.po из kdenetwork, да ли
> смијем и њих да пошаљем на овај начин? Углавном је ијекавизација у питању.

Јесте, све је у реду, и слободно шаљи шта год хоћеш. Ја ћу то ионако све у
неко доба прегледати. За то служи poascribe: покаже ми тачно које су ниске
измењене и како су измењене, откада сам их последњи пут прегледао, без
обзира на то колико се пута измењало у међувремену.

Затим, ти слободно можеш овако да радиш: допуни шта год хоћеш, било
ијекавизацију или нешто друго, и то све ијекавски и без ручног уметања
квачки. Затим пропусти кроз pohybdl (тј. кад натерамо да ради како је
замишљено, види ниже :), види да ли оно што ти пријави да није хибридизовала
није нека грешка у куцању са твоје стране, и онда је покрени опет са опцијом
-a да прихвати све измене такве какве су. Ако у том прихватању измена нешто
прође да остане без квачке, можеш или сам да је убациш, или ћу ја кад будем
прегледао (опет помоћу pohybdl у обрнутом смеру: ја само пребацим на
екавски, а pohybdl врати ијекавски са одговарајућом квачком).

Једино треба да пазимо да се не сударимо негде, пошто ја отприлике једном
недељно, око викенда, попуним све што се променило у току недеље. Под „све“
овде не мислим на баш све, већ на оно што се тренутно пушта у издања (а то
је пописано у sr/summit/ready-paths).

> [...] да наставим и остале каталоге да учитавам.

Само једна ситница овде: боље их предај све одједном, тј. кад год си завршио
неку групу каталога коју си намеравао. Можеш или све да их наређаш засебно у
командној линији poascribe, или да просто наведеш цео директоријум (или више
директоријума) и аутоматски ће предати само измењене каталоге из њега.

> Што се тиче pohybdl, изгледа да код мене не ради: Примјера ради, наредба:
>   % pohybdl svn choqok.po
> не јави ништа, а провјером choqok.po видим да ништа није хибридизовано.

Можда се овде мало нисмо разумели :) pohybdl не убацује сама ијекавицу нити
екавицу. Већ упореди измењену верзију каталога са неизмењеном верзијом (коју
Субверзија чува негде у директоријуму .svn до тренутка предаје), и онда за
сваку разлику, провери да ли разлика поклапа неки случај екавски<-
>ијекавски. Ако поклапа, убаци квачку коју треба (тј. хибридизује разлику),
а ако не поклапа, онда испише целу поруку да би је корисник проверио (и у
њој обоји разлике помоћу оних {+...+} и {-...-}). Ако има бар један случај
који не може да се реши квачком, онда заправо уопште и не измени каталог на
диску. То уради тек када или све може да се реши квачком, или се изда опција
-a за прихватање свих нерешених измена.

Зато се у овом примеру са choqok ништа није догодило: пошто каталог уопште
није измењен, pohybdl није ништа ни урадила.

А „у плану“ је да се направи и нешто што ће претварати на ијекавицу или
екавицу, у свим оним случајевим где је то безбедно аутоматски урадити, тако
да после остане значајно мање ручног посла.
Name: signature.asc