[Kde-i18n-sr] [kde-telepathy] Ажурирање издања 0.6.1

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Уто Апр 25 09:38:30 UTC 2013

Успјех!

% poascribe commit desktop_extragear-network_ktp-common-internals.po
desktop_extragear-network_ktp-common-internals.po  (7)
===== Ascription summary:
-           modified
translated         7
Sending        summit/messages/extragear-network/desktop_extragear-network_ktp-common-internals.po
Sending        summit-ascript/messages/extragear-network/desktop_extragear-network_ktp-common-internals.po
Transmitting file data ..
Committed revision 1351075.

Молим те Чаславе провјери да ли је све у реду, да наставим и остале
каталоге да учитавам. Мада, судећи по овоме:
http://websvn.kde.org/trunk/l10n-support/sr/summit/messages/extragear-network/desktop_extragear-network_ktp-common-internals.po?r1=1350079&r2=1351075&sortby=date
мислим да јесте. Такође, допунио сам још три каталога из kde-workspace
и један kopete.po из kdenetwork, да ли смијем и њих да пошаљем на овај
начин? Углавном је ијекавизација у питању.

Што се тиче pohybdl, изгледа да код мене не ради: Примјера ради, наредба:
% pohybdl svn choqok.po
не јави ништа, а провјером choqok.po видим да ништа није хибридизовано.

Током 25. април 2013. 11.21, Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> је написао/ла: