[Kde-i18n-sr] [kde-telepathy] Ажурирање издања 0.6.1

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Уто Апр 25 12:23:55 UTC 2013

> [...]
> сваку разлику, провери да ли разлика поклапа неки случај екавски<-
> а ако не поклапа, онда испише целу поруку да би је корисник проверио (и у
> њој обоји разлике помоћу оних {+...+} и {-...-}). Ако има бар један случај
> који не може да се реши квачком, онда заправо уопште и не измени каталог на
> диску. То уради тек када или све може да се реши квачком, или се изда опција
> -a за прихватање свих нерешених измена.
>
> Зато се у овом примеру са choqok ништа није догодило: пошто каталог уопште
> није измењен, pohybdl није ништа ни урадила.

Е, па у том „чучу грми зец“. :)

> А „у плану“ је да се направи и нешто што ће претварати на ијекавицу или
> екавицу, у свим оним случајевим где је то безбедно аутоматски урадити, тако
> да после остане значајно мање ручног посла.

То би била сјајна ствар. Претрагом у summit/messages нашао сам ~70
каталога који у себи садрже ријеч „увек“. Дакле, требало би свих тих
70 каталога прегледати, овако би једноставно скриптица то урадила...