[Kde-i18n-sr] [kde-telepathy] Ажурирање издања 0.6.1

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Чет Апр 24 12:57:50 UTC 2013

Добро, читајући још једном што ми је Часлав написао закључих да је у питању
„summit“ фасцикла. :)

Сада см наишао на грешку:

% pohybdl svn extragear-network/
pohybdl: [error] Version control system cannot export file
'extragear-network/choqok.po'.

Шта даље?

24. април 2013. 14.51, Mladen Pejaković <pejakm на gmail.com> је написао/ла: