[Kde-i18n-sr] Napravi novi..

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Нед Јук 31 19:19:10 CEST 2011

Pozdrav još jednom.

Kad sam već tu, uz parolu „Mileru Dirče, srpski tim ti kliče“ :) , da
priupitam za jednu stvarčicu koja mi iz dana u dan sve više smeta.

Evo dva snimka, prvi je meni desnog klika površi:

http://www.dodaj.rs/f/1m/mx/29Mxnt84/1.png

a drugi isto to, samo u Delfinu:

http://www.dodaj.rs/f/1d/zN/1J6ihQPm/2.png

Dakle, očigledno se radi o pojmu iz naslova, na koji se nadovezuju
stavke u podmenijima.

Nije da sam tolika picajzla, ali je ovo zaista veoma nadasve jako
uočljivo, pa se interesujem postoji li način da se ovo ispravi?
Problem deluje kao posledica toga što se svaka od ovih poruka izvlači iz
različitog kataloga/prečice.

Ono što mi je prvo palo na pamet jeste da se prvo „Napravi novi“ skrati
u samo „Napravi“ (po logici da „napravi stari“ nije baš logično), pa da
se, uz ispravljanje padeža, dobije „Napravi {fasciklu,fajl,vezu,itd.}“.
Pitanje je koliko je to zapravo izvodljivo i da li možda postoji neko
drugo izvodljivije/prihvatljivije rešenje?

Časlave, obzirom na uočljivost, ne verujem da već nisi dobro razmišljao
o ovom problemu, te ovo više kao mali podsetnik na nešto što bi valjalo
rešavati upravo sad, u međusmrzu.

Pozdrav,
Githzerai.