[Kde-i18n-sr] Re: [kdeadmin] и још понешто...

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Суб Јук 30 17:13:18 CEST 2011

ksystemlog.po је у прилогу. Нисам све успио да преведем, нисам знао шта
бих са „CUPS“-ом. Али нема много тога непреведеног, десетак редова
(шеснаест, да будем прецизан). Неки изрази су ме мало збуњивали, нпр.
„authentication“ је било преведено као „пријављивање“, па сам и ја тако
оставио.

Надам се да нема много техничких грешака, из неког разлога ми не ради
провјера правописа у К-писању.

П.С. kuser.po има двије нејасне поруке, и то сам поправио.
Name: ksystemlog.po.gz
Type: application/x-gzip