[Kde-i18n-sr] utaknuto

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Сре Мар 23 17:28:40 CET 2010

Pozdrav,

Meni se zapravo uopšte ne sviđa pojam „uređaji“ u tom kontekstu, baš zato
što se uopšte ne mora raditi o uređaju. Recimo, ako je priključen jedan hard
disk sa nekoliko particija, ili upravo ovo što imenjak reče za CD i DVD.

Ne znam kako vam se čini „Nedavni mediji“ ?

Pozdrav,
G.

23. март 2010. 12.04, Slobodan Simic <slsimic на gmail.com> је написао/ла: