[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Јун 22 09:43:06 CEST 2010

Мени се чини да је овдо дошло до неког неспоразума, само не знам тачно
где :)

Да поновим, колико сам *ја* разумео Џона Лајта:

http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=127672196810227&w=2

одмах сада можемо да имамо неколико дефиниција празника, дакле више
датотека, са верским одредницама у имену.

Зато сам предложио да у holiday_rs_LL иду *само* празници који се односе на
све грађане у неком облику. Од оних наведени овде

http://tinyurl.com/29lkvo9

то су: Нова година, Дан државности, Празник рада, православни Божић и Ускрс
(иако верски, нерадни за све), Дан победе, Свети Сава, Видовдан.

Затим, у другу датотеку, у holiday_rs_LL_orthodox, да иду сви ови претходни,
*плус* православни верски празници поменути у закону, *плус* још неки које
Далибор одреди као разумну меру.

О holiday_rs_LL_catholic, holiday_rs_LL_islamic, holiday_rs_LL_jewish, треба
причати тек кад се појави неко ко се сматра довољно упућеним у њих. (На
пример, ја лично не бих ни за православне празнике преузео на себе да
одређујем који убацити а који не; али се за то нашао Далибор, и то као
стручно лице.)

Од овога, Слободан Т. је „дужан“ да се побрине само за holiday_rs_LL — кад
се сам пријавио :) — а за све остало колико буде имао времена и воље. (Кад
је већ растумачио формат и све има спремно за испробавање, вероватно би
укупно најефикасније било да Слободан изведе и holiday_rs_LL_orthodox према
Далиборовом попису празника; али ако се радије не би бавио још и тиме, онда
ће то неко други.)