[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Сре Јун 22 00:25:51 CEST 2010

> Па колико сам видио, други уопште нису штедили на броју празника, било
> којих. Ипак само да напоменем кад сам рекао оно славама
> Свети Јоаким и Ана, Сабор св. Архангела Гаврила, Зачеће св. Јована
> Крститеља, Св. Марија Магдалина, Св. мученици Кирик и Јулита... Не
> знам да ли ико то слави. Него није у томе ствар. Ако већ иду вјерски
> празници, а иду предност имају већи празници. Духови су на примејр дан
> кад је основана Црква, сложићеш се да је неувиђавно изоставити Духове
> зарад на примјер, светих Киријака и Јулите. Или узмимо напримјер
> [...]

Ok, aj se dogovorimo ovako: ti preuzmi ove verske praznike, koji je
koliko važan, a pri izboru zamisli da te neko tera da koristiš
muslimansku ediciju Ubuntua, i ubošćeš pravu meru. ;)

Nada se da će se softver uskoro uobličiti i imati pune mogućnosti, pa da
možemo da stavljamo sve što padne na pamet, ali zasad mislim da je
najbolje ići sitnijim koracima. Nadam se da se oko toga slažemo?