[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Суб Јун 19 12:13:31 CEST 2010

> [: Slobodan Terzić :]
> Da ne misliš da je ovakvo razvijanje naziva važnijih datuma blago
> nepotrebno?

Ја то само изложио све, начелно, да се има написмено. За празнике, мислим да
ће бити потребно само за ко̂д језика и име језика (у коментару при врху).

> Imamo li neki rok za ovo, tj. da li ćemo težiti da ga što pre uključimo u
> neko skorije izdanje?

Да би било у 4.5.0, мора да буде предато до 28. јула. То према распореду
издања, овде:

http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.5_Release_Schedule

Али, пошто издања иду на сваких месец дана, мислим да се не треба
оптерећивати роковима за ово (нити за скоро било шта друго).