[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Пон Јун 21 18:12:08 CEST 2010

Pozdrav,

Malo kasnim sa obećanim, ali bilo je problema pri testiranju,
koji....hm... još nisu sasvim rešeni, ali hajde nek i neko drugi pogleda.

Fajl je u prilogu (zapakovan da ne izgubi formatiranje), a ovom prilikom
ću preskočiti priču o broju krsnih slava u Srbiji i naprasnom učenju
farsija, da ne budem pogrešno shvaćen kad psujem. :)

Elem, treba pogledati i utvrditi šta je suvišno, a šta fali. Dalibora
molim da dojavi ili dopuni računanje Lazareve subote (verovatno je
„fourth saturday after pascha“ ili tako nešto,  ako sam ja dobro ukontao).

Svi praznici iz zakona su tu, što je najbitnije.

Dodao sam i promene računanja vremena i godišnja doba, čisto radi eto. :)

Tip: kada se ispred datuma stavi „weekend“ (npr. „weekend on january
1“), to nema veze sa krajem sedmice već se datum prikazuje crvenim
okvirom u kalendaru („crveno slovo“), i dobija predznak „Holyday“.

Malo sličica :

http://www.dodaj.rs/f/2L/AO/45cLV1hI/snapshot14.png

http://www.dodaj.rs/f/9/5m/3y2Tg4S2/snapshot15.png

Šta da vam kažem, vičite ako šta treba........

Pozdrav,
Githzerai

Name: holiday_rs_LL.xz
Type: application/octet-stream