[Kde-i18n-sr] Re: Kmikseta i latinična lokalizacija

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пет Дец 31 12:58:00 CET 2010

> [: Slobodan Terzić :]
> Stoga, molim za malu pomoć u utvrđivanju uzroka i lokacije problema, kako
> bi moglo da se prosledi na odgovarajuće mesto. Da li se radi o tome da je
> latinična lokalizacija nepotpuna (neispravna) ili je problem u samom
> dizajnu k-miksete koja ne može da se izbori sa specifičnostima naše
> lokalizacije?

Код себе на 4.5.90 (плус нешто мало из ризнице) не могу да изазовем овај
проблем. Уопште ми не пада на памет у чему би могао да буде. Можда да пробаш
ове ствари: покрени К-миксету из терминала, па прати да ли нешто исписује, у
случајевима кад рад и кад не ради како треба; пробај још неку локализацију;
пробај да потуриш латиничке МО датотеке наместо ћириличких.

(Такође, код мене су језичци по звучној картици, тј. нормално само један
језичак, а не ово „Токови …“, „Уређаји …“. Не знам одакле ова разлика. Можда
зато и не видим проблем код себе.)