[Kde-i18n-sr] Re: Kmikseta i latinična lokalizacija

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Пет Дец 31 14:11:33 CET 2010

On Fri, 31 Dec 2010 12:58:00 +0100
Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> wrote:

> Код себе на 4.5.90 (плус нешто мало из ризнице) не могу да изазовем овај
> проблем. Уопште ми не пада на памет у чему би могао да буде. Можда да пробаш
> ове ствари: покрени К-миксету из терминала, па прати да ли нешто исписује, у
> случајевима кад рад и кад не ради како треба; пробај још неку локализацију;
> пробај да потуриш латиничке МО датотеке наместо ћириличких.
>
> (Такође, код мене су језичци по звучној картици, тј. нормално само један
> језичак, а не ово „Токови …“, „Уређаји …“. Не знам одакле ова разлика. Можда
> зато и не видим проблем код себе.)

Pozdrav,

Ovo već puno pomaže, naime problem se izgleda javlja samo kada se koristi PulseAudio.

Poruke iz terminala:
kmix(18980)/kdeui (KIconLoader): Trying to remove an entry which is already invalid. This  cache is likely corrupt.
[...]

Možda grešim, ali deluje mi da problem u konfiguracionim fajlovima nastaje kada kmix iz njih pokušava da pročita lokalizovana imena uređaja koji se na sistemskom nivou (udev ili hal) vode pod izvornim imenima na engleskom.

Probaću upravo da reprodukujem problem, ali sa nekom drugom lokalizacijom, tipa nemačke.

Hvala na pomoći.

pozdrav,
Githzerai.