[Kde-i18n-sr] Amarok 2.3+

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пон Апр 19 01:34:03 CEST 2010

> [: Goran Rakic :]
> Нисам сигуран да сам разумео. Какав би био неограничавајући услов, односно
> какав још услов може да буде?

Хм, изборни? :) Да пробам овако:

„Обични“ услови су они који потпуно одређују резултат. На пример, база
филмова и над њом упит „жанр научна фантастика и трајање веће од три сата“,
то је сложени услов који потпуно одређује резултат.

Ограничења су они услови који не одређују резултат потпуно, већ само (можда)
утичу на главни механизам избора. Подразумева се да су везана конјункцијом,
тј. сва морају да буду испуњена да би избор био прихватљив. На пример, база
филмова и над њом упит „филм с највећим бројем псовки, али тако да редитељ
није Тарантино“. Овде је главни механизам избора рачунање и упоређивање
броја псовки, а ограничење по редитељу само може (али не мора) да доведе до
одбацивања једног или више првих избора.