[Kde-i18n-sr] pool

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Апр 13 15:14:05 CEST 2010

> [: Slobodan Simic :]
> Могао бих да користим и „тема“, мада мени на памет пада „збирка“ јер pool
> не мора да садржи елементе само једне теме... тј. чини ми се да pool више
> означава место у које је набацано све и свашта [...]

Ја колико сам видео из документације, њему је /pool/ тачно једна СВГ слика
(pool.svg) са графичким елементима у игри (коцкице, јединице...):

  http://docs.kde.org/stable/en/kdegames/ksirk/ksirkskineditor/using-kapp.html

(табела 2.7). Значи, мени то изгледа сасвим као оно што се зове темом на
другим местима, а нимало као све оно што се зове пулом на другим местима.