[Kde-i18n-sr] pool

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Пон Апр 12 18:53:22 CEST 2010

On Monday, 12. April 2010. 14.42.00 Часлав Илић wrote:
> Међутим, ако причамо о ksirkskineditor.po, мислим да се тамо овај израз
> користи непотребно, или чак просто погрешно. Простији и тачнији израз био
>  би ‘тема’ (/theme/).
Да, ту сам налетео на пул али ми је Локализуј на једној од порука (баш оној
што сам је навео у примеру) понудио наведено решење па изгледа да се ПУЛ још
негде појављује.
Могао бих да користим и „тема“, мада мени на памет пада „збирка“
јер pool не мора да садржи елементе само једне теме... тј. чини ми се да pool
више означава место у које је набацано све и свашта од слика, икона, звучних
фајлова... које онда програм користи по потреби.