[Kde-i18n-sr] KTorrent i traženje

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Суб Нов 28 21:00:41 CET 2009

> Претрагом у претраживачу претражујеш тако што тражиш :-)

Khm, koristeći KTorrentov pretraživač pretražujem bazu torenata tražeći
torente koji sadrže ključnu reč.  Valjda sam sad potpuno i pravilno sastavio
rečenicu. :)

>Значи када би знао тачан назив торента онда би могло Тражи?
Otprilike. Kada bih direktno pristupao torentu, bez učešća pretraživača, da.
Isti slučaj: kada odem na KDEov FTP server tražim arhivu pod imenom kdelibs-
<verzija>.tar.gz., a kada na Guglu unesem kdelibs-<verzija>.tar.gz onda
pretražujem Internet da bih našao tu arhivu.

U mojoj glavi to zvuči sasvim logično, al ja baš i nisam Vulkanac. :)

Pozdrav,
Githzerai.