[Kde-i18n-sr] KTorrent i traženje

Slobodan Simić slsimic на gmail.com
Суб Нов 28 20:37:51 CET 2009

On субота, 28. новембар 2009. 18:23:49 Slobodan Terzić wrote:

>  Kada se putem
>  Pretrage u Pretraživaču nešto Pretražuje, onda se putem ključne reči traži
>  fajl
Ово ми је занимљиво...
Претрагом у претраживачу претражујеш тако што тражиш :-)

>   Kada se Traži neki fajl, on se traži po svom tačnom nazivu.
Зар никада ниси тражио неки фајл по делу његовог имена?

> Međutim, ovde se upravo radi o pretraživanju baze torenata po ključnoj
>  reči, tako da za mene nema sumnje da bi trebalo da bude „pretraži“.
Значи када би знао тачан назив торента онда би могло Тражи?

По мени једина разлика између Тражи и Потражи је два слова више. ;)
У 99% случајева се не уноси тачан и пун назив онога што тражимо.
Ја бар не уносим...
Рачунам да ако се сећаш пуног назива фајла онда се сећаш и где си га ставио :)