[Kde-i18n-sr] Amarok

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Суб Нов 28 18:21:30 CET 2009

> Једини практичан начин да се овакве ствари реше јесте додавање контекста
> поруци, што значи — голгота :) Елем, није тако страшно, пошто могу и сам да
> бркнем у ко̂д Амарока. Само морам да припазим да не улетим усред смрза
> порука, ал' на http://techbase.kde.org/Schedules/Extragear каже да почиње
>  1. децембра. Дакле, сматрај проблем закљученим с твоје стране.

Zahvaljujem. Pre svega na spašavanju od one šklopocije. (da samo znate koliko
ja ne volim bugs.kde.org. :) )

> Можеш да стављаш и коментар # >! contexts на такве поруке, тако ја радим
>  док преводим, па се у неко доба навратим да их поубацујем у ко̂д.

Da, primetio sam taj komentar na nekim ranijim porukama, i sam dopisao na par
mesta. Ovde pitam prvenstveno da proverim da nisam slučajno negde propustio
„kvakicu“ kojom se to razrešava. A očigledno je u početku dobro napisana
izvorna poruka najbolje rešenje.

Pozdrav,
Githzerai.