[Kde-i18n-sr] Amarok

Filip Miletić filmil на gmail.com
Уто Нов 19 02:27:51 CET 2009

2009/11/18 Slobodan Terzić <githzerai06 на gmail.com>

>  Ovde je više problem razaznati šta je zapravo normalizacija... Za mene će
> normalizacija zvuka uvek biti fizičko menjanje  zvučnog zapisa zarad
> ujednačavanja nivoa glasnoće svih pojedinačnih fajlova. Iz prostog razloga
> što

Нормализација, као операција у анализи низова (што према томе качи и музику,
било аналогну било дигиталну), јесте замена сваког члана низа количником тог
члана и неке референтне вредности.

Тако ако рецимо нормализујемо низ (2, 4, 6, 8, 10) у односу на вредност 10,
добијамо (0.2, 0.4, 0.6, 0.8, 1).  Код музике то обично значи налажење неке
функције амплитуде звука целе нумере (максималне амплитуде, максималне
локалне средње снаге, блатрућ) (која се, јелте, представља као низ бројева),
и затим нормализација целе нумере у одно су на тај број.

HTML прилог је прочишћен..
Адреса: http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20091118/b0e94997/attachment.htm