[Kde-i18n-sr] О предавању ПО датотека у ризницу и још којечему

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пет Нов 13 21:10:47 CET 2009

> [: Zoran Olujić :]
> [...] Sada mi traži šifru i onda nastavi, tako da je verovatno sada ok.

Ако нећеш да ти стално тражи лозинку, онда у ~/.xsession (или шта већ
увлачи Икс на пријављивању) додај:

  eval `ssh-agent`

па кад се пријавиш једанпут изврши:

  $ ssh-add ~/.ssh/који_већ_кључ

Овде ће ти тражити лозинку, и онда више неће за све радње с тим кључем
у текућој сесији.

> Da li da šaljem samo potpuno prevedene datoteke, ili mogu i da šeljem one
> koje sam delimično preveo?

Слободно шаљи делимично, и тако је и боље због стапања са шаблонима. Значи,
чим помислиш да си завршио с превођењем за тај дан, одмах шаљи.