[Kde-i18n-sr] О предавању ПО датотека у ризницу и још којечему

Zoran Olujić olujicz на gmail.com
Пет Нов 13 20:58:24 CET 2009

On Friday, 13. November 2009. 20.45.55 Slobodan Terzić wrote:
> Brz li je ovaj Časlav. :)

Brz, nema šta. :)

Očigledno je ovo bio problem, upravo preuzimam sve ponovo. Sada mi traži šifru
i onda nastavi, tako da je verovatno sada ok.

Hvala.

Još jedno pitanje imam.

Da li da šaljem samo potpuno prevedene datoteke, ili mogu i da šeljem one koje
sam delimično preveo?

Npr, danas sam prevodio sat vremena i preveo 30% nekog programa. Da li da
čekam da ga prevedem celog, pa onda pošaljem, ili mogu i tih 30% da šaljem?
Ili je sve jedno?

Pozdrav,
Zoran