[Kde-i18n-sr] Šta je još ostalo

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Суб Мар 7 14:21:31 CET 2009

On Sat, 07 Mar 2009 13:46:32 +0100, Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> wrote:

> Ништа не брини за грешке, ког ђавола иначе прегледам ако не би било
> грешака?
> (Знам, мало уврнута логика :) Него само ако би те технички оптеретило да
> ти
> се не мили да преводиш, онда би била тежа дара него мера, па батаљуј.

Ma jok, šta fali malo "uzbuđenja" u životu... :D

> У вези с овим, али и иначе, како стојиш са променом распореда тастатуре?
> пречицу за мењање распореда наместиш алт+размак. Друго, саветујем да,
> барем
> док преводиш, држиш тачно два распореда у ротацији — један латинични (код
> мене је то амерички) и српски ћирилични. С ова два, имаћеш најбржу
> пречицу и
> један притисак ће те увек водити на жељени распоред.

Alt + razmaknica mijenja raspored, naravno (još od prije, po tvom savjetu :)). Desni alt i lijevi win taster mijenjaju nivo trećeg stepena, ali to radi samo za KDE aplikacije, još uvijek. :( Postavio i temu na Arč linuks forumu: http://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?id=66955
No dobro, to mi ne smeta za prevođenje jer...

> а преводим с Кејт — па ти види :)

i ja prevodim s Kwrite :D

> Практичније, ово такође значи да сам навукао алатки командне линије ко̑
> хрчак, па ако ти делује да би се током превођења нешто могло пословати из
> шкољке, само питај. Вероватно ћу већ имати нешто у арсеналу.

Hajd' vidjeću...

> Што се мене тиче, најбоље је радити редоследом „шта ми је лично најпрече
> да
> видим у погону“, тако да ништа не жури.

Ma to je već gotovo, samo da pošaljem autorima. Pa ću onda "zaviriti" u riznicu prevoda.