[Kde-i18n-sr] Amarok

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Јук 19 20:43:07 CEST 2009

> [: Terzić Slobodan :]
> P.S. Ovo je vezano za poštansku listu: primećujem da u arihivu poruka
> http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/ za ovu prepisku su pothranjene
> samo prve dve poruke. Nisam siguran da li bi trebalo pogledati o čemu se
> radi (ja i poštanske iste smo oduvek u zavadi, moguće da je do mene), ali
> obzirom na broj vrlo korisnih saveta i uputstava za korišćenje alatki koje
> sam ovde dobio bilo bi zaista šteta da se negde zaturi i ne bude dostupno
> novajlijama poput mene.

Ау, фантомска ли проблема.

Тик после те прве две поруке, неко је извана писао на листу, у вези с неким
административним зезанцијама (претресање налога на bugs.kde.org, да ли
извештаји о грешкама за дати језик да наставе да се прослеђују на листу...
небитно), па сам приватно одговорио. Међутим, дотични је такође предложио да
подразумевани језик на https://mail.kde.org/mailman/listinfo/kde-i18n-sr
буде енглески, да би нам се лакше обратио тако неко споља, и ја реко' хајде,
има смисла.

Не лези враже, то је моменат од када се поруке више не архивирају. Такође је
од тада текст у подножју сваке поруке („Превођење КДЕ-а...“) избрљан, задато
му погрешно кодирање. Чим сам вратио да подразумевани језик буде српски,
архивирање је опет прорадило (ове пробне поруке, 07 и 10 сам послао при
српском, и архивиране су, а 08 и 09 при енглеском, и нема им трага). Сад
треба некоме да се жалим... дотле, остављам српски и здраво ђаци.

(Нит ипак није сасвим изгубљена, ево је и овде архивирана:
http://lists.kde.org/?t=124770501800026&r=1&w=2)