[Kde-i18n-sr] Amarok

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Нед Јук 19 18:37:28 CEST 2009

> За такве не брини бригу.
Melodija za moje uši. :) Koliko god da me nerviraju neka ograničenja pri
jednostavnim stvarima, opet, sa druge strane čovek se prosto oduševi
automatizacijom nečeg naoko vrlo komplikovanog.

> Хм, хм... а ‘припремити’?

Ovo se već doima kao dobra ideja. Ako „pripremiti“, posmatrano kroz prizmu
informatičke terminologije, razumemo kao „izvršavanje niza neophodnih osnovnih
radnji pre krajnje upotrebe“, onda imamo termin koji odgovara slučaju, ali i u
saglasnosti sa ranijim idejnim rešenjima: „pripremiti za štampu“ „pripremiti
za čitanje/pisanje“..... „pripremiti uređaj (za upotrebu)“.
Ja sam za, još eventualno ako neko treći ima svoje viđenje....

P.S. Ovo je vezano za poštansku listu: primećujem da u arihivu poruka
http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/ za ovu prepisku su pothranjene samo
prve dve poruke. Nisam siguran da li bi trebalo pogledati o čemu se radi (ja i
poštanske iste smo oduvek u zavadi, moguće da je do mene), ali obzirom na broj
vrlo korisnih saveta i uputstava za korišćenje alatki koje sam ovde dobio bilo
bi zaista šteta da se negde zaturi i ne bude dostupno novajlijama poput mene.

Pozdrav,
Githzerai.
HTML прилог је прочишћен..
Адреса: http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20090719/1fd9a460/attachment-0001.htm