[Kde-i18n-sr] l10n-kde4/sr/messages/extragear-base (silent)

Slobodan Simic simicsl на gmail.com
Суб Јан 17 15:59:22 CET 2009

On субота 17 јануар 2009 14:10:07 Часлав Илић wrote:

> Прво, како мењаш распореде? Можда те нервира (више него мене) зато што ти
> је нека незгодна пречица за промену, па још ако имаш уобичајена три
> распореда у ротацији...

Јес` три су распореда ал пречица је лака... алт+размак на послу и само леви
вин, пардон леви мета на лаптопу...

> Друго, а шта кажеш да куцаш које год желиш ентитете ћирилицом? Нпр. да може
> &урл-н; и &кторрент-н;, али и &џмл-н; и &конљуерор-н;....

Ееее ово је већ занимљив предлог... мораћу да пробам да скарабасим један ПО са
ћириличним ентитетима :)

Но као што рекох у прошлом јављању... Где ми то журимо...
а ако се ове ћириличне варијанте ентитета покажу као значајни убрзивачи
фураћу онда њих.
;)