[Kde-i18n-sr] l10n-kde4/sr/messages/extragear-base (silent)

Slobodan Simic simicsl на gmail.com
Суб Јан 17 10:08:24 CET 2009

On субота 17 јануар 2009 00:07:38 Часлав Илић wrote:

> Не баш, то је само у крајњим ПО датотекама — наместио сам да кад при
> растурању самита примети да алтернативе (...~@/ХТМЛ/HTML/...) дају исто под
> претварањем ћирилица->латиница, онда разреши алтернативу на лицу места (за
> разлику од нпр. ~@/ИксМЛ/XML/, које остави).

Па нисам ни мислио све... већ баш те које су исте и у ћирилици и у латиници...
и свакако не оне са Q W X Y ...
Ужасно ме нервира кад преводим и онда морам да променим распоред да бих
откуцао &url-n; или &uid-g; и тако 3-4 пута у једној реченици
уместо да одма` звекнем УРЛ УИД ГИД ТЦП УДП... и терам даље преводећи текст.

> (Ентитетско писање
> сваке такође омогућава прецизну изградњу трапнакрона, и проверу правописа
> без потребе да се у речник додају и скраћенице.)

Ово би могао да буде добар разлог да ипак превалим преко тастатуре &gid-a;
У крајњој линији... где ја журим. :)