[Kde-i18n-sr] l10n-kde4/sr/messages/extragear-base (silent)

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Суб Јан 17 00:07:38 CET 2009

> [: Слободан Симић :]
> Јесмо ли то почели скраћенице да пишемо директно? УИД... ХТМЛ-а...

Не баш, то је само у крајњим ПО датотекама — наместио сам да кад при
растурању самита примети да алтернативе (...~@/ХТМЛ/HTML/...) дају исто под
претварањем ћирилица->латиница, онда разреши алтернативу на лицу места (за
разлику од нпр. ~@/ИксМЛ/XML/, које остави).

Кад смо већ код тога, немам још времена да „обрадим“ твоју последњу поруку у
вези са скраћеницама, али ћу рећи одмах ово: како год обрнемо, не можемо их
писати директно. Ако се све пишу ћирилицом, онда не може директно због
шкакљивих, да не би свако како стигне разрешавао Q, W, X, Y; ако се једне
пишу ћирилицом а друге не, тек онда не може директно, јер ће настати хаос
коме се која учини да треба, односно не треба ћирилицом. (Ентитетско писање
сваке такође омогућава прецизну изградњу трапнакрона, и проверу правописа
без потребе да се у речник додају и скраћенице.)