[Kde-i18n-sr] politicka korektnost

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Јан 8 21:54:15 CET 2009

> [: Slobodan Simic :]
> Шта би са мојим кукама и квакама?
>
> ктрл+Л алт+П Ф4

Као што рекох... Претресли смо аргументе, нисмо се с почетних становишта
примакли на једну од страна, а народ је (гле чуда) пре за „не дирај ништа и
храни керове“. Тако да ћу називе тастера канда морати да вратим на енглески.
Тешка срца, али боже мој :)

Значи, у 4.2 ће бити Ctrl, Alt и остала жгољава боранија.

> Друга ствар су скраћенице...

Да не бисмо тупили и око чега се слажемо и око чега се не слажемо :) нисам
укачио који је тачно твој предлог шта чинити с њима? Хоћу рећи, делује ми да
ниси за „сви латиницом“, а не могу да разлучим где је граница. Значи, дај
онако таксативно по типовима, да може да се одреди како се акроним пише чим
се види, евентуално прогугла за значењем.

У допуну претходним језичким изворима, у међувремену ми искочи и шта каже
баш најновији школски Правопис: http://www.kakosekaze.com/blog/akronimi/
(даје /WMO/→ВМО као један од примера).