[Kde-i18n-sr] odakle poceti

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пон Јан 5 18:15:00 CET 2009

> [: Mladen Pejaković :]
> Pogotovo što mi provjera izbaci ovo:
>
> "Total problems detected by rules: 1228"
>
> Po ovome, skoro pola prevoda Kopete-e ne valja?!

Лајави крелац :)

Целокупну проверу вреди пустити само када је превод у потпуности припремљен
за издавање, што може бити заморно у почетку, па зато ја доправљам док
прегледам послато ми. На пример, сви називи и акроними треба да буду у
ентитетском облику („Помоћу &kopete-g; можете...“), а како провера диже фрку
чим види латиницу изван тачно одређеног контекста, вероватно је гро тих
~1000 „грешака“ на ову тему.

С друге стране, могу се извршити појединачне провере додавањем параметара
-srule:<ид_правила> и -srulerx:<региз_за_ид_правила>, али треба ово још мало
дорадити да буде лакше бирати поједине скупове правила.

Зато бих ти тренутно препоручио само -srule:x-spell за проверу правописа, а
остало кад јавим (нпр. терминологију треба да издвојим некако као посебан
скуп...)