[Kde-i18n-sr] odakle poceti

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Сре Јан 6 13:39:15 CET 2009

Iščitao sam ja Časlavov esej, i znam kako i zašto... Nego mi je ovo trebalo

> Зато бих ти тренутно препоручио само -srule:x-spell за проверу
> правописа, а
> остало кад јавим (нпр. терминологију треба да издвојим некако као посебан
> скуп...)

Međutim, odustao sam od svega ovoga sra*a... Kao što već Časlav reče, ja ću to prevoditi „ugrubo“, a on će provjeravati...
Dosadašnji prevod šaljem u prilogu (da bi bilo ko ko je zainteresovan mogao pogledati). Provjeravao sam ga više puta, mislim da ne bi trebalo biti kardinalnih grešaka. Kopete još uvijek nije završen (ima oko 150 poruka neprevedenih), pa ću to prikačiti kad završim.

P.S. Sretan Badnji dan! :)
Name: prevod.tar.gz
Type: application/x-gzip