[Kde-i18n-sr] odakle poceti

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Јан 4 20:34:32 CET 2009

> [: Слободан Симић :]
> ОК, одрадим export PATH=PATH:$REPOS/kde/trunk/l10n-support/pology/scripts
> јер тамо се налази posieve.py и остале скрипте (требало би вероватно то
> придодати у упутство „Одакле почети“)

Ваљда сам био замислио да о подешавању Пологије напишем шта треба у
„Основној техници“, па нисам додао на лицу места. Но пошто ће то мало да
сачека, онда бих баш и могао...

> [...] али онда се приликом нпр.
>
>   posieve-check-rules-sr-kde ktorrent.po
>
> добије

>   support/pology/misc/entities.py", line 133, in read_entities_by_env
>       warning("environment variable with entity definition paths '%s' "
>   NameError: global name 'warning' is not defined

Ех, нема ничег лепшег кад пукне сама порука о грешци... као кад би се апарат
за гашење пожара запалио при активирању :) То сам сад поправио, а поред
постављања путање баш како си горе навео, треба поставити још две
променљиве. Све скупа:

  export PATH=PATH:$REPOS/kde/trunk/l10n-support/pology/scripts
  export ENTDEFS_KDE4_SR=$REPOS/kde/trunk/l10n-support/sr/entities
  export UICATS_KDE4_SR=$REPOS/kde/trunk/l10n-support/sr/summit/messages

(ENTDEFS_KDE4_SR показује на дефиниције ентитета, за оверу &nekidjavo-n;, а
UICATS_KDE4_SR на локацију каталога сучеља, за оверу угњеждених ниски
сучеља, "...кликните на <interface>Foo bar</interface>..." и
"...кликните на ~%/Foo bar/...").

Него, кад си већ „ту“, могао би још нешто да испробаш, да јавиш да се и то
не поруши чим промоли нос изван мог брлога. Баш сам то ових дана ужурбано
сређивао, јер сам увидео да у пракси баш и не ради како сам замислио (сад
док сам прегледао послате ми преводе), али се надам да сам га средио. Пробај
ово:

  $ cd $REPOS/kde/trunk/l10n-support/sr/summit/messages/
  $ poascribe.py history -s fexpr:'msgid/^(plugin|.*shadow)$/' kdeplasma-addons/

и требало би да добијеш нешто као на снимку у прилогу. Скрипта poascribe.py
служи љутом праћењу свега што се дешава у преводу, ради нпр. накнадног
ручног прегледања, и уопште било чега у вези са овером квалитета. Што се
тиче описивања на сајту, ово је већ материјал за „Из високог дворца“ :)
Name: pology-poascribe-01.png
Type: image/png