[Kde-i18n-sr] desktop-kdenetwork.po

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Нед Јан 4 20:00:24 CET 2009

Ma preveo sam sve, pa hocu da "isprobam" prevod. I 100% sam siguran da
je na pravom mjestu. A inace, taj fajl sadrzi stavke koje koriste
kopete, kget i jos par programa (uglavnom su to podesavanja
prikljucaka). Kad dodjem kuci pokusacu opet. I prikacicu fajl ovdje pa
da probas i ti. :D

Током 4.1.09., Slobodan Simic <simicsl на gmail.com> је написао: