[Kde-i18n-sr] row vrsta red... leja gredica (luk, krompir, paprika)

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Феб 15 20:51:50 CET 2009

> [: Слободан Симић :]
> [...] а када се допуњава понешто што је неко други радио ја практикујем а
> верујем и ти (а требало би и сви) да се протрчи мало кроз већ постојеће
> поруке и види шта је коришћено.

Јес', то је и неко опште правило кад се преврће „туђ“ материјал...

(Кад дође до ко̑да, само стави отворену витичасту заграду на стилски
другачије место, и оде глава :)

> Као што рекох, могли бисмо рећи да је проблем(чић) али није смак света. И
> не мораш да се замајаваш са оним раздвајањем по каталозима... нема тога
> пуно и мишљења сам да нема, или врло мало има, мешања различитих синонима
> унутар једног програма.

Важи, онда ћу правило row да онеспособим, column и тако увек исто преводимо
па не смета, а type/kind и не постоје.