[Kde-i18n-sr] row vrsta red... leja gredica (luk, krompir, paprika)

Slobodan Simic simicsl на gmail.com
Нед Феб 15 20:32:08 CET 2009

On недеља 15 фебруар 2009 18:49:58 Часлав Илић wrote:
> Проблем је, међутим, ако је у истом програму и у истом контексту, час овако
> час онако...

Нисам за то и не би ваљало али није смак света ако се провуче. ;)
И углавном се и не провлачи с обзиром да је свако ухватио одређене каталоге и
на њима ради а када се допуњава понешто што је неко други радио ја практикујем
а верујем и ти (а требало би и сви) да се протрчи мало кроз већ постојеће
поруке и види шта је коришћено.

> Опет, можда ја претерујем и са том стилском страном?
Понекад ;)  али није то лоше.

> Да ли је проблем ако се у истом програму јавља
> мало ‘тип’, мало ‘врста’, и сл. општепознати
> синоними? (Ако није, правило најлакше искључити :)
Као што рекох, могли бисмо рећи да је проблем(чић) али није смак света.
И не мораш да се замајаваш са оним раздвајањем по каталозима...
нема тога пуно и мишљења сам да нема, или врло мало има, мешања
различитих синонима унутар једног програма.