[Kde-i18n-sr] Par pitanja i nedoumica (n-ti pokušaj )

Slobodan Simic simicsl на gmail.com
Чет Авг 19 22:53:29 CEST 2009

У сре, 19. 08 2009. у 18:27 +0200, Terzić Slobodan пише:

> Samo prvo treba utvrditi da li je dobro kako jeste ili treba menjati?
> Ja sam za menjanje, Slobodan je pri tome da se ostavi kako jeste, a Časlav je
> blago neutralan. Ajd nek se javi još neko da presudi, ima i prečeg posla u
> krajnjoj liniji... ;)

Нисам ја да отане како јесте... ја сам за то да ти се И на икони
среди, :)
 да ти не боде очи пошто користиш латиничну локализацију. Ти изабери
коју икону хоћеш у својој латиничној локализацији али мени не дирај И :)

Овај предлог који је Часлав дао у прошлој поруци, да се изворне копирају
за sr на latin
je сасвим ОК. У ствари... направити симболичке везе и терај.