[Kde-i18n-sr] Par pitanja i nedoumica (n-ti pokušaj )

Slobodan Simic simicsl на gmail.com
Сре Авг 18 21:33:13 CEST 2009

У уто, 18. 08 2009. у 18:25 +0200, Часлав Илић пише:

> Опет, без обзира на то да ли јесте или није међународна ознака (бело i на
> плавој позадини), немам ништа против да макнемо локализовану икону ако је
> још неко за то.

Ја нисам. Ћирилично И при локализованом окружењу сасвим лепо пристаје.
треба само видети зашто се не мења када је латинично писмо.

> Хм, то има смисла да нема смисла :) Нешто прерађујем унутрашње детаље
> система за развој ентитета, па ћу да видим да уградим некако да се не наводе
> оба облика ако су иста.

Ма то вам је зајебанција безвезе... Кад будемо имали толико заслужних по
списковима да не мош да отвориш „О програму“ а да ти не искочи бар један
на ИЋ онда се замајавајте са тим.

> Да, баш зато сам оставио и англонизовано/романизовано име, да се за човеком
> лакше прогугла.

Ни овом Шафоростову ништа на фали...
Добио си све информације... и како се изговара и како се пише у
оригиналу и како на енглеском па ти искористи шта ти треба.
(једино не знам, Чаславе, како ћеш ако натрчи неки кинез... кореанац,
јапанац) :))

> Да видиш да сам се и ја спетљао на истом месту. Мислим да је сасвим у реду
> да се добро позната имена не ентитетирају, али шта је то „добро познато“?
> Постоји један слој имена која су нит' тамо нит' овамо.

Па ја бих рекао да је прилично дефинисано шта иде у ентитете... имена
програма, скраћенице, лична имена (због горенаведених варијанти)
Од овога горе наведеног сигурно ништа.
Ако и постоји нешто што је у „сивој“ зони, баците овде  па да
продискутујемо.