[Kde-i18n-sr] Amarok

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Авг 11 15:40:37 CEST 2009

> [: Terzić Slobodan :]
> Jedno pitanje: kakva je situacija sa igralištem? Tamo su neki programi
> koji se izdaju nezavisno od KDE-a, konkretno ciljam na reKonq. [...]

Програми са игралишта су они који би у перспективи требало да уђу у
екстраопрему, кад се једном довољно устабиле и задовоље све захтеве. Другим
речима, КДЕ (као пројекат) на неки начин „одобрава“ програм тиме што га
заведе под екстраопрему, док то не важи за оне на игралишту.

Практично, ово значи да је програм на игралишту на неки начин недовршен,
нпр. нема део планираних основних могућности, документацију,
интернационализацију... Због тога може бити губљење времена преводити га
(велике промене у порукама, развој може бити напуштен пре првог озбиљног
издања), али, наравно, не мора.

(Лично бих више волео да видим преводе ових програма под трећом граном, коју
бих назвао нестабилном, а тренутне две гране би биле пробна и стабилна. По
дебијанском узору.)

> [...] Vvideh slučajno na glavnoj listi da grk pita za prevode, a ja ga već
> imam - 90% poruka su iste kao u Arori - sam da ga uobličim prema
> standardima.

У складу с претходним, можеш слободно ако цениш да није губљење времена, да
је аутор озбиљно залегао на посао.