[Kde-i18n-sr] Amarok

Slobodan Simic simicsl на verat.net
Пон Авг 10 08:26:39 CEST 2009

On петак, 7. август 2009. 14:32:47 Terzić Slobodan wrote:

> gledam ovaj k3b (ime se momentalno prevodi kao „Večita alfa“ :) ), sad je
> pitanje samo da li bih upao nekom drugom u posao i da li postoji nešto
> drugo što bi trenutno bilo hitnije?

Кхм.. ја сам (као) одржавао К3Б... али пошто никако да избаце
пристојну бета верзију за КДЕ4 онда се нисам ни `ватао за њега.
Пробао сам у ОпенСУСЕу КДЕ4 верзију и мање више све поруке су исте.
Дакле ту не би требало да има много посла сем ентитета али ко зна како ће К3Б
изгледати кад коначно дође до бете за КДЕ4 ;) тако да...
како хоћеш :)
Све дистрибуције и даље пакују К3Б за КДЕ3 тако да сам мишљења да ако си већ
решио да забраздиш даље, узмеш нешто што је у КДЕ четворци одомаћено и преко
потребно
Окулар...?
Нешто из Екстра- ?

поздрав