[Kde-i18n-sr] Amarok

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Пон Авг 10 13:35:38 CEST 2009

Pozdrav,

> Кхм.. ја сам (као) одржавао К3Б... али пошто никако да избаце
> пристојну бета верзију за КДЕ4 онда се нисам ни `ватао за њега.
> Пробао сам у ОпенСУСЕу КДЕ4 верзију и мање више све поруке су исте.
> Дакле ту не би требало да има много посла сем ентитета али ко зна како ће
> К3Б изгледати кад коначно дође до бете за КДЕ4 ;) тако да...
> како хоћеш :)
> Све дистрибуције и даље пакују К3Б за КДЕ3 тако да сам мишљења да ако си
> већ решио да забраздиш даље, узмеш нешто што је у КДЕ четворци одомаћено и
> преко потребно
> [...]

Arčlinuks, koji koristim, već neko vreme pakuje k3b-kde4 umesto ovog iz
trojke, tako da ima žrtava za testiranje. ;) To mi je, uz k-poštu, jedan od
retkih delova površi koji baš bode oči.

Međutim, ne bih da ti upadam na teritoriju ako si je obeležio. Mislim, preveo
si sve ono što je nezgodno, sad ja treba tu da ti vršljam po zaveštanju....
(Amarokov prevod je baš prekrojen, ovde je puka dopuna) ;)

Kako bilo, ima vremena,uzeh da se igram sa zlatobojcem, pa će se
dogovorimo....

Pozdrav,
Githzerai