[Kde-i18n-sr] Amarok

Zoran Olujić olujicz на gmail.com
Пет Авг 7 15:36:44 CEST 2009

On Friday 07 August 2009 14:32:47 Terzić Slobodan wrote:
> Ajd kad sam već tu: Čime bih mogao da se pozabavim dok se ovo pregleda?
> Imao sam iskrenu nameru da počnem sa dokumentacijom dok nisam video u
> kakvom je izdanju (odoka 50 % nema veze sa sadašnjim amarokom). Nešto
> gledam ovaj k3b (ime se momentalno prevodi kao „Večita alfa“ :) ), sad je
> pitanje samo da li bih upao nekom drugom u posao i da li postoji nešto
> drugo što bi trenutno bilo hitnije?
>
> Pozdrav,
> Githzerai.

Ako želiš da te pređem, slobodno uzmi K-zlatobojca. Rado ću ti ga prepustiti.
Oni opisi nivoa me ubiše. Voleo bi da mi dodelite nešto lakše, nisam ja još
toliko dobar u prevođenju.

Inače, da li je vama stigao ovaj mali: http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-
sr/2009-August/000385.html
Pošto se meni nije vratio.