[Kde-i18n-sr] Amarok

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Пет Авг 7 14:32:47 CEST 2009

> [:Slobodan Simic:]
> А јел могу ја још мало да зановетам?... Да ли може и горе поред омота
> „извођач“ и „са албума“ ? :)

Ma ne zanovetaš, ima vremena do smrza za 2.2, ima da gi upriličimo... ;)

Već sam napomenuo da je bitno da tu poruke budu kratke. Razlog je čisto
estetske prirode, jer u kontekstnom pregledaču prilikom promene širine postoji
nezgodna tendencija da nazivi, kao bitna informacija, budu skraćeni, a ne ove
poruke koje se praktično podrazumevaju. Dakle zarad čiste estetike sebi sam
dozvolio malo „pesničke slobode“ na osnovu toga što puna poruka postoji u
donjoj traci, osd-u, kao i u oblačiću koji se pojavljuje prilikom zadržavanja
pokazivača nad kasetnom ikonom (gde još i ponajbolje izgleda, samo ne pitaj
zašto pobogu tu postoji neprevedeno „Volume“ - misterija koju pokušavam da
razjasnim).

Sad kad još jednom razmislih o tome, možda bi na kraju bilo najbolje te dve
poruke potpuno izostaviti? U pitanju su dve jednstavne poruke „On“ i „By“ koje
bi mogle „slučajno“ da se zature.... Jedino što ne znam kako to da izvedem,
obzirom da bih morao da ih ostavim prazne, što znači neprevedene....

U krajnjoj liniji, kao što rekoh ima još do zamrzavanja poruka, i obzirom na
skorašnju tendenciju šetanja i menjanja delova sučelja možemo komotno da
ostavimo rešavanje ove dileme za kasnije kad sve dobije neku konačnu formu. ;)

Ajd kad sam već tu: Čime bih mogao da se pozabavim dok se ovo pregleda? Imao
sam iskrenu nameru da počnem sa dokumentacijom dok nisam video u kakvom je
izdanju (odoka 50 % nema veze sa sadašnjim amarokom). Nešto gledam ovaj k3b
(ime se momentalno prevodi kao „Večita alfa“ :) ), sad je pitanje samo da li
bih upao nekom drugom u posao i da li postoji nešto drugo što bi trenutno bilo
hitnije?

Pozdrav,
Githzerai.