[Kde-i18n-sr] Kde-i18n-sr Digest, Vol 23, Issue 4

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Пет Авг 7 00:52:11 CEST 2009

>[:Часлав Илић:]
> Кх, гхк, кх... где нађе Филипа да му разјашњаваш...

Argh, tako ti je to, kad pišeš imajući hiljadu stvari na umu.

Izvini Filipe, zaista nije bila namera da otkrivam toplu vodu. Kad sad
pogledam šta sam napisao, nimalo ne liči na ono što sam zapravo hteo da kažem.
:)
Ideja je bila da ukažem na to da prelazak na bilo koji drugi sistem rada neće
imati pravi efekat sve dok se ne otklone neki trenutni nedostatci koji utiču
na to da se postojeći sistem maksimalno iskoristi. Promena načina rada, barem
za mene, podrazumeva da se koristi pun potencijal trenutnog sistema, jer se
tek tada na pravi način mogu sagledati pravi razlozi za takvu promenu.

Još jedared, izvini, jezik mi je često brži od pameti..... ;)

Pozdrav,
Githzerai.