[Kde-i18n-sr] konflikt prilikom svn ažuriranja

Zoran Olujić olujicz на gmail.com
Уто Авг 6 14:14:22 CEST 2009

Šta raditi u ovakvim situacijama:

Conflict discovered in '/home/oluja/svn/kde/trunk/l10n-
support/sr/summit/docmessages/kdegraphics/gwenview_mouse.po'.
Select: (p) postpone, (df) diff-full, (e) edit,
        (mc) mine-conflict, (tc) theirs-conflict,
        (s) show all options:

Ima dosta vremena kako sam počeo da prevodim ovo, i predpostavljam da je
problem to što je izašao novi kde pa je Simulacrum malo umešao prste. Ovaj
fajl i nije problem jer on ima svega par redova za prevođenje, ali bilo bi
dobro da ubuduće znam koje akcije preduzeti u ovakvim situacijama.

Pozdrav,
Zoran