[Kde-i18n-sr] konflikt prilikom svn ažuriranja

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Уто Авг 6 14:32:45 CEST 2009

On Thursday, 6. August 2009. 14.14.22 Zoran Olujić wrote:
> Šta raditi u ovakvim situacijama:
>
> Conflict discovered in '/home/oluja/svn/kde/trunk/l10n-
> support/sr/summit/docmessages/kdegraphics/gwenview_mouse.po'.
> Select: (p) postpone, (df) diff-full, (e) edit,
>         (mc) mine-conflict, (tc) theirs-conflict,
>         (s) show all options:
>
> Ima dosta vremena kako sam počeo da prevodim ovo, i predpostavljam da je
> problem to što je izašao novi kde pa je Simulacrum malo umešao prste. Ovaj
> fajl i nije problem jer on ima svega par redova za prevođenje, ali bilo bi
> dobro da ubuduće znam koje akcije preduzeti u ovakvim situacijama.

> [...]

Pozdrav Zoki,

Samo ću citirati na objašnjenje postupka stapanja stare i nove revizije koje
Časlav dade meni. Zbog greške na poštanskoj listi moguće je da ga nisi primio.
;)

Ako treba dodatno pojašnjenje, piši. ;)