[Kde-i18n-sr] Amarok

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Авг 4 16:37:25 CEST 2009

> [: Terzić Slobodan :]
> [...] mislim da nije poenta da Časlav obavi sav ... „zanimljivi“ deo
> posla. [...]

Само што више превода што већег квалитета са што мање утрошеног времена, па
како год поделимо посао. Зато бринем да захтевношћу не поплашим
потенцијалног преводиоца, испадне тежа дара него мера.

Ал' ти си се изгледа баш намерачио, па не морам да бринем у ту страну :)

> Probaću makar većinu da sredim danas-sutra, makar jedan deo....

Ништа журба, ништа журба.

> Da, i ja sam malo pogrešno definisao. Računica je jasna i dobra 105/105,
> međutim nisam siguran dal treba podvesti pod bug to što se ne prevode java
> i javskript apleti-priključci. Uzmimo za primer bilo koji script.spec fajl
> u izvornom kodu amaroka.

Те *.spec датотеке изгледају као да су стандардног формата .десктоп
датотека, тако да вероватно само треба негде у механизацији извлачења додати
и наставак .spec за извлачење. Погледаћу то.

Што се тиче скрипти... уф :) Ту смо много танки. У принципу, за сваки
скриптни језик и контекст у коме се користи треба припремити нека техничка
решења за локализацију, а то је врло зезнуто у КДЕ-овом јако централизованом
систему — програмери генерално имају мало појма (приметно мање него Гномови)
о техничким елементима локализације, за њих се већина тога магично одвија у
позадини, а они довољно упознати с том магијом пак немају времена да испрате
све новотарије.

Тако да би ти мој савет био да на Багзили пријавиш као грешку све што видиш
да је систематично непреводиво, па кад коме дође на ред то реши. Заправо,
ако је толико уочљиво (ја сам још на старој, КДЕ-3 верзији Амарока),
вероватно већ има више пријављених грешака на ту тему.